Xerrada sobre la situació del Sàhara i de l’Aminatou Haidar a l’Ateneu Popular

xerrada-situaci-RASD

Davant la terrible situació que està patint l’activista saharauí Aminatou Haidar, en vaga de fam des de fa vora un mes, a l’aeroport de Lanzarote, a l’Arxipélag Canari, i mentre que el govern i els polítics i sindicalistes professionals espanyols, estan fent el seu paper de sempre (lamentable, porug, còmplice), amb les persones que lluiten pels seus drets, la seua dignitat i la seua llibertat, des de la COS de l’Horta pensem que cal fer alguna cosa… per petita que siga.

Per això, us fem arribar la convocatòria i invitació a participar de la xerrada que ha organitzat l’Ateneu Popular, sobre la situació actual que estan patint les companyes i companys de la República Àrab Saharauí Democràtica, i més encara ara que l’Aminatou Haidar continua amb la vaga de fam, i que a València, davant la seu del PSOE, ben prompte vàries companyes i companys saharauís començaran una vaga de fam col·lectiva en solidaritat amb l’Aminatou.

L’acte serà el pròxim dijous a les 20h a l’Ateneu Popular, al carrer Pere Bonfill num 12 baix esquerra de València. i anirà a càrrec dels companys Baba Abdalahi i Hammada Saleh, membres del col·lectiu “Joves per la causa saharauí”.

Salut i endavant amb la solidaritat de classe i internacionalista!

Unió Intercomarcal de l’Horta i la Ribera del Xúquer.

Coordinadora Obrera Sindical – COS
sindicat per l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans