Un any de la vaga minera a Astúries i un mes de la darrera vaga general al País Basc

cartell-jornades-asturies-pais-basc
Membres de LAB i de la CSI analitzaran aquestes dues lluites en xerrades a Tarragona, Castelló i València.

Tres ciutats dels Països Catalans acolliran xerrades on es farà balanç de l’aniversari de la vaga minera a Astúries i que fa un mes de la darrera vaga general al País Basc. En aquestes tres xerrades s’analitzarà com es van encarar aquestes jornades de lluita, com van ser enfocades i quina ha sigut la gestió després dels dies intensos de lluita a les conques mineres d’Astúries i després de la jornada de vaga general al País Basc meridional (els territoris d’Àlaba, Biscaia, Guipúscoa i Navarra).

Tant a Tarragona, com a Castelló de la Plana i València, les xerrades aniran a càrrec d’Iván Martínez, membre de l’executiva de la CSI (Corriente Sindical d’Izquierda) d’Astúries i d’Urtzi Ostolozaga, membre del comitè nacional de LAB (Langile Abertzaleen Batzordeak) del País Basc.

Uns actes encarats amb la intenció d’estrènyer vincles entre sindicats de base i conèixer realitats organitzatives i combatives que s’ha desplegat en altres països. Aquestes xerrades aniran acompanyades de la presentació de la COS a les comarques del Camp, el divendres a Tarragona i el dissabte a Castelló, després de la xerrada, s’organitzarà un dinar popular.

Aquest és el programa complet:

TARRAGONA / divendres 21 de juny

Campus Catalunya de la URV (Avinguda Catalunya) 19.00 h
i presentació de la COS a les comarques del Camp

CASTELLÓ DE LA PLANA / dissabte 22 de juny

Casal Popular (Carrer d’Amunt, 167) 12.00 h

Colla el Rogle (Carrer Mare de Deu de la Balma, 1) 14.30 h
PAELLA, PICAETA I BEGUDA
Places limitades, per reservar plaça posar-se en contacte a laplana@endavant.org” target=”_blank”>laplana@endavant.org

VALÈNCIA / dissabte 22 de juny
COiP Francesc Santacatalina (C/Salvador Ferrandis Luna, 42, Barri l’Olivereta – Nou Moles) 20.00 h
XERRADA

Per organitzar aquestes xerrades comptem amb la col·laboració d’Endavant OSAN (la Plana), el Casal Popular de Castelló i el COiP Francesc Santacatalina.