Taller pràctic sobre insurgència laboral

Serà el pròxim 10 de juliol a La Capsa, local obrer de Mataró. El taller anirà a càrrec d'Oriol Pintos, responsable nacional d'acció sindical de la COS. En acabat hi haurà un pica-pica.

Per què constituir seccions sindicals? Com afrontar la confrontació amb l'empresa? Què podem fer amb les seccions sindicals i/o amb representació dels treballadors i les treballadores? Com afrontar la gestió d'un conflicte al centre de treball? Són algunes de les preguntes o dubtes que els treballadors i treballadores es poden fer quan davant seu es troben amb un conflicte laboral.

Per tal de poder aclarir aquests dubtes i encetar un debat per formar-nos en la defensa dels nostres drets laborals, l'Assemblea de la Coordinadora Obrera Sindical al Maresme organitza el pròxim dijous 10 de juliol, a partir de les 20.00 h, un taller pràctic sobre insurgència laboral.

El taller anirà a càrrec d'Oriol Pintos, responsable nacional d'acció sindical de la COS, que treballa d'advocat al despatx del Col·lectiu Ronda de Mataró. Però aquest acte no s'articularà com una conferència tancada, tot el contrari, volem que esdevingui un debat profitós i crític per tal d'avançar i millorar les eines que tenim com a classe treballadora per defensar els nostres drets laborals.

El taller es celebrarà a La Capsa, local obrer, situat a la cantonada del Carrer de l'Hospital i el Carrer de Sant Ramon de Mataró. En acabat el taller, hi haurà un pica-pica.

Assemblea Territorial de la COS al Maresme
Carrer de l'Hospital, 1 | Mataró