Suport als acomodadors i acomodadores en vaga indefinida a l’auditori de Barcelona

photo maxi-vaga-acom_zpsbxov7f16.png

El passat 21 de maig, es va produir en el marc de la vaga convocada per les acomodadores de l’auditori, un piquet que pretenia socialitzar les inacceptables condicions laborals que pateixen les treballadores d’aquesta institució.

No obstant això, en comptes de viure una jornada de mobilització legítima en plena normalitat vers una lluita més que justificada i digne, la policia autonòmica de Catalunya va actuar en contra del piquet que donava consistència i impacte real a la vaga convocada.

En aquest enllaç podeu veure el piquet convocat i l’acció repressiva perpetrada per part del cos de policia (patronal) dels Mossos d’Esquadra.

Amb aquesta actuació repressiva, els Mossos d’Esquadra ens demostren altre cop que la seva funció no és la de mantenir ni l’ordre ni seguretat a la via pública. Ben el contrari, la policia ens ensenya com la seva feina és garantir els privilegis hegemònics dels qui explota a la classe treballadora i intenten impedir la capacitat d’autoorganització i mobilització del sindicalisme combatiu.

photo int-vaga-acom_zpse8dhdhzq.png

Contra la repressió antisindical del cos de policia dels Mossos d’Esquadra, la COS (Coordinadora Obrera Sindical) ens solidaritzem amb la lluita de les acomodadores, les animem a seguir lluitant pel que és seu i de totes i els hi traslladem el nostre suport i solidaritat en la seva vaga.

La dignitat de la lluita obrera ni es ven ni se l’espanta amb la repressió. Sumem lluites. Sumem solidaritat. Multipliquem les vagues.

photo int2-vaga-acom_zps6de6np8l.png