Solidaritat amb la CSI d’Astúries i amb el seu secretari general, Nachu Fuster

photo quadrat-COS-2016--csi-ast-set_zpsokqwpfbv.png

La CSI ha rebut diversos atacs per part de CCOO, organització que acusa la CSI de "tornar-se més reivindicatius", per no avenir-se amb el seu sindicalisme de concertació.

La Corriente Sindical d'Izquierda (CSI), d'Astúries, es troba en lluita per la defensa i continuïtat dels llocs de treball a l'empresa Vauste (abans Tennaco), del sector de la indústria de l'automòbil.

La CSI i el seu secretari general, Nachu Fuster, han rebut diversos atacs verbals per part de CCOO, organització que acusa la CSI, entre altres coses, de "tornar-se més reivindicatius", per no avenir-se amb el sindicalisme de concertació en el seu pactisme amb la patronal.

Es repeteix una vegada més un atac contra el sindicalisme solidari i combatiu, com el que ha hagut d'afrontar la COS a l'empresa Esfosa, als Països Catalans, o LAB amb l'intent de marginació per part de la CGT francesa al País Basc.

La Coordinadora Obrera Sindical ens solidaritzem amb els companys i les companyes de la CSI d'Astúries en la seua lluita per la millora de les condicions de treball i ens reafirmem una vegada més en la defensa d'un model de sindicat de classe solidari, feminista i combatiu.

Salut i solidaritat!