Andrés Bódalo ha començat una vaga de fam a la presó, en la que el règim espanyol el reté injustament.
Exemple de lluita per la dignitat i els drets de la classe treballadora, Andrés Bódalo es troba injustament empresonat. El seu estat de salut ha empitjorat i a més està patint una situació d'assetjament dins de la presó.
Des de la COS volem sumar-nos a la campanya del Sindicato Andaluz de Trabajadores y Trabajadoras en solidaritat amb Andrés Bódalo per a exigir que siga immediatament alliberat. Volem deixar ben clara la nostra solidaritat i el nostre suport incondicionals a l'Andrés, a la seua família i a tots i totes les seues companyes i companys del SAT i del moviment obrer andalús.
Sota falses acusacions fou condemnat a més de 3 anys de presó, en una sentència que té més de venjança pel seu compromís i lluita sincera que de "justícia". Andrés és un sindicalista i un lluitador social sense tatxa possible. Un company honest, bo, lluitador i més que solidari.
Continuem amb la lluita pel seu alliberament i el de tots i totes les lluitadores socials. Prou de repressió per als i les que lluiten. Si ens toquen a un, ens toquen a totes. Amnistia social i sindical. Llibertat immediata i sobreseïment!