Manifestem la nostra profunda repulsa a les accions empreses pels cossos de seguretat i l'Ajuntament de Barcelona contra el col·lectiu de venedors ambulants.

Davant l'atac vergonyós a què s'ha sotmès el passat cap de setmana al Sindicat Popular de Venedors Ambulants de Barcelona, la Coordinadora Obrera Sindical (COS), sindicat per l'alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans, manifestem la nostra profunda repulsa a les accions empreses pels cossos de seguretat i l'Ajuntament de Barcelona.

La setmana més repressiva dels últims 10 anys cap al col·lectiu de venedors ambulants ha suposat l'internament d'un venedor ambulant al CIE, un altre amb una cama trencada i el tancament en presó preventiva de 4 més, acusats d'un delicte contra la propietat industrial i de pertinença a grup criminal. Realment, se'ls tanca a la presó amb un muntatge policial pel fet de ser pobres, negres i d'intentar sobreviure.

És per això que la COS manifestem el nostre suport cap als companys represaliats per les forces de seguretat i per l'Ajuntament de Barcelona, un Ajuntament del "canvi" que de portes en fora intenta encapçalar lluites pels drets humans, però que al cap i casal permet i potència l'atac cap a persones que només intenten sobreviure.

Per tot això demanem la llibertat de tots els retinguts i la fi de la repressió contra el Sindicat Popular de Venedors Ambulants.