Si ets dona i a partir del 4 de febrer de 2021 tens dret a una pensió de jubilació, de viudetat o d’incapacitat, i en el cas que hages tingut filles i/o fills, has de portar el teu llibre de família i una còpia del NIF dels teus fills i filles, per poder tramitar el complement per a la reducció de l’escletxa salarial. Són només 27 euros al mes en 14 pagues per cada filla, amb un topall màxim de 4 fills.

Si ets home i ha mort la teua parella, en tramitar la pensió de viudetat tens dret al complement. Finalment si ets home i et jubiles abans que la teua parella, pots sol·licitar el complement fins que la teua parella es jubile.

És una quantitat ridícula, però almenys cal conéixer aquest dret, per poder accedir-hi. Organitzem-nos per exigir noves millores per tota la nostra classe.

Des de la COS us anirem facilitant informacions d’interès de forma periòdica. Si necessiteu informació sobre alguna qüestió concreta, ens podreu fer arribar les vostres peticions i consultes per correu electrònic a: comunicacio@sindicatcos.cat o info@sindicatcos.cat.