No a l’ERO de Bimbo a la fàbrica de Palma

photo maxi-bimbo-palma_zpsdlz2eoqh.png

L'Expedient de Regulació d'Ocupació anunciat per l'empresa per a la seva central a Mallorca suposa acomiadar a 34 treballadores.

Des de la Coordinadora Obrera Sindical volem mostrar el nostre frontal rebuig a l'Expedient de Regulació d'Ocupació anunciat per Bimbo a la seva fàbrica de Palma i que enviarà al carrer a 34 treballadores.

Una vegada més, el capital assegura els seus interessos en nom de la "competitivitat" i la "productivitat", termes que amaguen un total menyspreu pel dret a un treball digne.

Aquest ERO és un capítol més de la història de precarietat que dia a dia escriu la patronal arreu dels Països Catalans, accelerada gràcies a les reformes laborals de PSOE i PP i la complicitat de sindicats com CCOO i UGT. A més, el tancament de fàbriques com la de Bimbo també s'ha de llegir en clau de destrucció dels sectors productius de Mallorca. Una vegada més, es reforça la dependència en el turisme i la construcció, vertaderes fonts de precarietat laboral, social i territorial.

La COS manifestam el nostre suport a la plantilla afectada per l'ERO, així com a qualsevol iniciativa que es dugui a terme per plantar cara a aquesta agressió.

photo web-COS-2016---ero-bimbo-palma_zpsqalcfof7.png