La Coordinadora Obrera Sindical (COS), sindicat per a l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans, manifesta el seu suport a la lluita que tiren endavant el poble treballador basc i el poble treballador grec contra les mesures que pretenen imposar els governs per instaurar una dictadura econòmica. En el marc d’aquesta lluita hi ha convocada una vaga general en tots dos països per al dimecres 26 de setembre. La COS saluda aquesta iniciativa i encoratja els sindicats germans LAB i PAME a continuar en aqueixa línia coherent i de lluita.
L’oligarquia capitalista transnacional pretén collar més i més la classe treballadora aprofitant els anys de desmobilització durant els quals un model sindical pactista i claudicant ha permeabilitzat amplis sectors de les classes populars a la ideologia de la classe dominant. Ara és l’hora d’eixir al carrer i defensar els nostres drets.
La COS el dimecres 26 de setembre també estarà al carrer; hem convocat per a aqueix dia una Jornada Nacional de Lluita en què el poble treballador als Països Catalans, com al País Basc i a Grècia, també es mobilitzarà. I, per descomptat, el 3 d’octubre secundarem la Jornada Internacional de Lluita que ha convocat la Federació Sindical Mundial.
La lluita és l’únic camí!
Àrea de Relacions Internacionals
Coordinadora Obrera Sindical