L’Assemblea de Drets Socials del Garraf organitza el diumenge 14 d’abril, la Marxa pels Drets Socials, contra les retallades i la corrupció.

L’Assemblea pels Drets Socials del Garraf organitza aquest diumenge 14 d’abril una marxa que recorrerà els principals pobles de la comarca. La sortida serà a les 10.00 h del matí, al Cap de la Vila de Sitges, i passarà per la plaça de la Vila de Ribes (cap a les 11.00 h), la plaça Llobregat de les Roquetes (12.00 h) per acabar a la plaça de la Vila de Vilanova, pels volts de les 14.00 h, on es llegirà el manifest i s’organitzarà un vermut popular. La marxa es podrà fer a peu, en bicicleta o en vehicle motoritzat, en els trams de carretera, la marxa anirà acompanyada per cotxes de l’organització.

Les organitzadores de l’acte demanen a les persones que vulguin assistir a la marxa, que portin pancartes per visualitzar els conflictes socials i laborals que es viuen a la comarca. Durant el recorregut es donarà suport als diferents moviments socials actius al Garraf, com ara l’acampada de la Plataforma d’Afectades per la Hipoteca (PAH) de Vilanova i la Geltrú. Tant el GER de Ribes, com l’Assemblea pels Drets Socials de Vilafranca donen suport a la convocatòria, així com també la militància de la COS al Garraf.

En aquest enllaç us podeu descarregar el manifest de la marxa: http://lafrontissa.files.wordpress.com/2013/04/manifest-final-1.doc

 
 
cartell-marxa-14-abril-per-botigues-definitiu