El motiu ha estat la vulneració tant de l'Estatut dels Treballadors com del Conveni Col·lectiu.
La secció sindical de la COS a Qualytel Teleservices, S.A. (la concessionària del servei d'informació telefònica municipal 010 de l'Ajuntament de Barcelona) ha denunciat l'empresa davant Inspecció de Treball.
El motiu ha estat la vulneració tant de l'Estatut dels Treballadors com del Conveni Col·lectiu. Els passats mesos Qualytel va decidir d'obligar els treballadors a agafar les vacances en les dates que va determinar sense tenir en compte l'opinió dels treballadors i treballadores afectats. Amb l'excusa d'un repartiment gradual al llarg de l'any, hi ha companys i companyes que hauran de gaudir dos terços de les seves vacances en el mateix mes.
Un cop més, l'absoluta incapacitat de gestió dels responsables de l'empresa la paguem els treballadors i les treballadores de l'empresa, així com els barcelonins i les barcelonines, que es tornaran a trobar un servei públic mal gestionat i mal cobert. I tot sota la connivència de l'Ajuntament de Barcelona, l'Ajuntament del canvi, que no ha dubtat mai a assenyalar els treballadors i treballadores que han d'ésser sancionats per Qualytel, però que quan es tracta dels drets de les seves treballadores i treballadors continua mirant cap a una altra banda.
Doncs bé, la batalla comença ara. Des de la COS plantarem cara als seus abusos des de la base, amb consciència i compromís col·lectius, i encoratgem a la resta de treballadors i treballadores a fer pinya en interès de tot el col·lectiu.