Si AAG no paga la indústria càrnia para!

La secció sindical de la COS a Appeal Agrifodd Group convoca vaga pel 9 d’octubre.

Aquest divendres 9 d’octubre, la secció sindical de la COS d’Appeal Agrifood Group, emoresa propietat de Jordi Farré, hem decidit convocar vaga davant la repetida vulneració de drets, impagament de nòmines i falta de mesures de seguretat.

Hem decidit llançar la present convocatòria de vaga davant de la inacció de l’empresa a les nostres repetides demandes a l’empresa i al seu màxim responsable al llarg dels darrers mesos. L’empresa, que presta servei als escorxadors del Principat de Catalunya en una externalització del departament de Salut, no tan sols ha ignorat les peticions de les treballadores, sinó que a més a més ha mantingut una política negligent en la garantia de les mínimes mesures sanitàries en prevenció de la Covid-19 i una actitud desafiant, davant d’unes reclamacions que, entenem són de mínims.

Per tot això, anirem a la vaga el pròxim 9 d’octubre, per reclamar una vegada més:

· Pagament en termini de les nòmines i dels complements, així com garanties de solució perquè aquesta situació no es repeteixi en un futur.

· Establiment d’una sola escala salarial per a les noves contractacions, mateixa feina, mateix salari.

· Abonament de les hores extres realitzades per part de l’empresa.

· Abonament dels dies festius treballats, així com poder escollir treballar-lo pagat al preu que pertoca.

· Garantir el bon funcionament del comitè d’empresa.

· Compliment explícit de les condicions de subrogació per part de l’empresa AAG.

· Garantia per part de l’empresa del material i la roba adequada per a realitzar les tasques laborals.

· Garantia d’equipaments necessaris en matèria de prevenció laboral davant la Covid-19.

Per tot això reclamem a Jordi Farré i a l’empresa AAG el compliment immediat de totes aquestes demandes, i al departament de Salut que es responsabilitzi de les seves obligacions, així com de la prestació en condicions de les seves externalitzacions.

Si AAG no paga, la indústria càrnia para!

PROPERES MOBILITZACIONS
Dimarts 6 d’octubre | 11.30 h | Travessera de les Corts, 131| Barcelona (el Barcelonès)

CONCENTRACIÓ DE SUPORT A LES TREBALLADORES D’AGG
DAVANT DEL DEPARTAMENT DE SALUT