Des de la COS cridem a participar al bloc de la CUP a la manifestació per l’autodeterminació del 12 de Juny a Barcelona.

 

Des de la Coordinadora Obrera Sindical – COS cridem a totes les persones treballadores conscients dels Països Catalans a participar de la manifestació independentista que transcorrerà el proper dissabte 12 de Juny pels carrers de la ciutat de Barcelona, convocada per la Plataforma pel Dret a Decidir. Així mateix, cridem a que aquesta participació es faci al bloc propi que farà la Candidatura d’Unitat Popular – CUP.

 

Aquesta convocatòria queda enquadrada en el suport a les consultes populars sobre la independència, convocades des de fa uns quants mesos en la majoria de les comarques de la CAC, i que aviat es podran començar a realitzar a la illa de Mallorca.

Així mateix, remarcar el rebuig a qualsevulla ingerència jurídica i/o política per part de l’estat i els seus aparells per tal d’impedir el dret a decidir el nostre futur; reclamar el dret a l’autodeterminació del poble català i fer palès que la via autonomista i estatutària està esgotada.