La COS ens solidaritzem amb la lluita dels treballadors d’AUZSA, a Saragossa (Aragó)

photo suport-vaga-bus-arago_zpssqvozdau.png

Els treballadors de l’empresa de transports AUZSA, amb un 96% de seguiment, porten 81 dies en lluita contra la Contrareforma Laboral de Rajoy, i per la municipalització del servei d’autobusos.

Tant la COS en l'àmbit nacional, com les nostres seccions sindicals d’autobús i metro de TMB – Transports Metropolitans de Barcelona, ens hem adherit al comunicat de suport i solidaritat amb la seua lluita.

Les organitzacions sotasignats volem manifestar el nostre total suport a la vaga dels treballadors d’AUZSA en defensa de les seues justes reivindicacions.

Des de l’inici de la crisi i la reforma laboral, els treballadors hem vist com augmentaven els beneficis de les grans empreses a costa de l’empobriment d’amples sectors de la població i la precarització de les nostres condicions de treball.

En aquestes condicions és imprescindible i és de justícia recolzar a aquells que s’atreveixen a lluitar per millorar les seues condicions de treball i es neguen a acceptar les normes imposades pels grans poders econòmiques. És evident que la vaga en un servei públic repercuteixi en tots els ciutadans i per això els mitjans de comunicació intenten enfrontar els treballadors d’AUZSA amb el conjunt de la ciutadania. Malgrat que la responsabilitat del conflicte és d’AUZSA, que pretén augmentar els seus beneficis a costa dels treballadors i de la qualitat del transport públic.

Mentre el servei públic estiga en mans privades i constitueixi un negoci per alguns, els treballadors (els d’AUZSA i els usuaris i usuàries) estarem en mans de l’interés de les grans empreses. Els treballadors, orgullosos de ser-ho, davant les molèsties que puga ocasionar-nos aquesta vaga d’autobusos, posem en primer pla la solidaritat amb els nostres companys en lluita. La seua lluita és la nostra.

Plataforma ciudadana por la municipalización de los transportes públicos.
Asociación de Vecinos Actur
Asociación de vecinos Torrero
Plataforma de trabajadores de las Contratas Municipales.
Secciones sindicales en Clece y Sarquavitae de ayuda a domicilio de CGT.
Secc. Sind. de SASA en FCC limpieza y recogida de basuras de Zaragoza.
Secc. Sind. y CCOO en FCC limpieza y recogida de basuras de Zaragoza.
Secc. Sind. USO en FCC limpieza y recogida de basuras de Zaragoza.
Comité de empresa Z+M
ASSI
COBAS
Intersindical de Aragón,
Coordinadora de Sindicatos del Transporte (CST)
CCOO transporte por Carretera.
Intersindical Trabajadores de Aragón. (ISTA)
Sindicato Obrero Aragones (SOA)
Colectivo Unitario de Trabajadores (CUT)
CATA
CGT
CNT
Intersindical Alternativa de Cataluña.
CUT de Galizia.
Sección sindical de CIGA en VITRASA (grupo AVANZA)
Solidaridad Obrera
Bloque combativo.
Sindicato Ferroviario.
Sindicato LAB
Sindicato de Trabajadores de Andalucia (SAT)
Comité de empresa de TCC Autobuses urbanos de Iruña.
Podemos.
Puyalon.