Davant la brutal agressió racista patida per la companya Nabu a Vinaròs, a mans d’un tall d’energúmens, des de la Coordinadora Obrera Sindical – COS, volem manifestar públicament:
-
La nostra més absoluta i ferma condemna d’aquesta salvatge agressió feixista i racista a una dona treballadora de Vinaròs.
-
Que els agressors, que no es mereixen ser titllats de persones, porten ja temps portant a terme aquesta mena d’accions a Vinaròs, amb total impunitat.
Així mateix, volem manifestar tot el nostre suport i solidaritat cap a la companya Nabu, cap a la seua família, el seu fill de 2 anys, les seues amistats, i cap a la colla dansaire “dansa de dansants“, de la qual la Nabu n’és membre.
Ja és hora de parlar clar, de denunciar públicament aquesta barbàrie feixista, i que cap d’aquests energúmens puga descansar tranquil, ni a Vinaròs, ni enlloc.
Contra el feixisme i el racisme, ni un pas enrere.
Contra les agressions, unitat de classe, solidaritat i suport mutu!!
De la terra o estrangera, la mateixa classe obrera!!
Vinaròs – el Sénia, 1 de juliol de 2012
Coordinadora Obrera Sindical – COS
Sindicat per l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans