La COS aconseguim representació entre els Auxiliars de Veterinària de la Indústria Càrnia de Catalunya.

Després de mesos de treball, i malgrat totes les pressions de la indústria, la COS aconseguim representació en les darreres eleccions sindicals dels auxiliars de veterinària de la indústria càrnia de Catalunya.

Entre els dies 3 i 5 de juny van tindre lloc les eleccions sindicals al sector dels auxiliars de veterinària de la indústria càrnia de Catalunya. En aquest procés s’hi van organitzar 4 meses electorals, una a Osona, altra a Barcelona, altra a Girona i l’altra a Lleida.

La COS ens hi vam presentar per primera vegada i vam aconseguir un representant al Comitè d’empresa. Davant nostre tindrem el sindicalisme groc del GIA (sindicat corporativista impulsat per la UGT i amb el vist-i-plau de la patronal), a la UGT directament i a CCOO, amb 8 delegats entre els 3.

Tot i les grans dificultats, continuarem treballant de valent per poder aconseguir fer front a la precarietat i la indignitat que vivim cada dia als nostres llocs de treball.

Organitzades, juntes, solidàries, lluitant… ho podrem tot!