Dues noves seccions sindicals al sector del lleure

La sectorial del lleure de la COS fem públiques les nostres dues primeres seccions sindicals, després de la recent reactivació d’aquesta sectorial.

Les treballadores de les empreses ‘Barcilleure‘ i ‘7 i tria‘ hem decidit fer un pas endavant en la lluita sindical al món del lleure i organitzar-nos en cadascuna de les dues empreses, constituint una secció sindical a cada lloc.

Fem una crida a totes les treballadores de ‘Barcilleure‘, d’una banda, i ‘7 i tria’, de l’altra, a organitzar-se conjuntament contra la precarietat laboral a la qual ens sotmeten les patronals del món del lleure: Contractes temporals fraudulents, hores extraordinàries no pagades, acomiadaments per vacances, sous precaris…

D’ara endavant, obrim un front comú de treballadores en aquestes dues empreses. Treballadora, recupera els teus drets i uneix-te a la secció!