La COS ens solidaritzem amb el poble andalús, amb el SAT i amb els companys que es van enfrontar el 12 de juny a diverses penes judicials

La Coordinadora Obrera Sindical, sindicat per l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans, manifestem tot el nostre suport i solidaritat al poble treballador andalús, als companys i companyes del SAT i en especial als tretze sindicalistes imputats pels piquets de la vaga del 29-S del 2010.

 

Un cop més, veiem com la maquinària repressiva de l’Estat no té aturador i utilitza tota mobilització per criminalitzar aquells que ens autoorganitzem i lluitem pels drets socials i laborals de la classe treballadora. No només es tracta d’una acció il·legítima per part dels cossos policials i judicials, sinó que la violència policial i la posterior acusació (amb fortes penes de presó incloses) se situen fora de tot marc legal: negant el dret fonamental a la vaga i a la informació sobre la mateixa, l’Estat i els seus tentacles de poder atempten de nou contra el poble treballador de manera omnipotent, irresponsable i vergonyosa.

La COS denunciem doncs un cop més l’habitual violació de drets del Poder i les seues elits, i cridem que davant dels seus colps, ens trobaran sempre de cara oferint tota la solidaritat a la militància andalusa que lluita pels seus drets.

Prou de criminalitzar la lluita sindical. Endavant amb la lluita de la classe treballadora.

Països Catalans, 14 de juny de 2014
Secretaria de relacions internacionals de la Coordinadora Obrera Sindical