Diada de les persones migrants 2009

cartelcast

Convocatòries reivindicatives per la Diada de les Persones Migrants, que se celebra arreu del món el proper 19 de desembre.

Els actes d’enguany s’emmarquen en una campanya on diversos col·lectius, com REDI, i amb el suport de la COS, estan denunciant la darrera reforma de la llei espanyola d’estrangeria, i contra els CIEs – Centres d’Internament d’Extrangers. Els CIEs són presons encobertes on són privades de llibertat desenes de milers de persones al nostre país, sense haver comés cap delicte, només una falta administrativa, que en aquest cas és no tenir permís de residència (no tenir “papers”)…

No es pot oblidar que organitzacions com CEAR i altres vinculades als drets humans, han denunciat en repetides ocasions les vexacions de tota mena, fins i tot tortures i agressions sexuals que pateixen les persones detingudes en aquests centres (com podrien ser les repetides denúncies per violacions i tortures que ja té el CIE de València)

La COS us animem a participar activament en els actes convocats arreu del nostre país el proper

dissabte 18 de desembre.

17H Concentració Rambla del Raval.

i desprès exposició fotogràfica, música, teatre, vídeos i sopar popular.

Convoquen: CTA, Papers i drets per Tothom, AEDI, Mujeres Palante, EXIT, EDPAC. Col·labora: CSO Barrilonia.

València

17h. Assemblea Informativa al Parc de Manuel Granero (Russafa) a les 17h. S’informarà als assistents sobre els efectes i implicacions de la nova llei.

18h. Marxa fins el CIE de Sapadors. Desprès lectura del manifest unitari, i en acabant s’hi farà una festa amb música en viu.

CAP PERSONA ÉS IL·LEGAL!!
NO A LA LLEI D’ESTRANGERIA!! PEL TANCAMENT DE TOTS ELS CIE!!
AUTÒCTONA O ESTRANGERA, LA MATEIXA CLASSE OBRERA!!