1r de Maig a Castelló de la Plana

Per segón any consecutiu, i consolidant la nostra convocatòria i l’estructura unitària constituida ara fa uns mesos a la Plana, COS la Plana comvoquem a la manifestació unitària del Bloc Anticapitalista de la Plana (COS, CAJEI, Endavant-OSAN, Maulets, SEPC, CGT i PCPE) a les 11h a la Plaça de la Independència (coneguda com la Plaça de la Farola).
En acabant es faran uns parlaments i una lectura d’un comunicat unitari en contra de la participació del sotsdelegat del govern espanyol en l’homenatge als sindicalistes repressaliats pel franquisme. Aquest homenatge que en un primer moment havia estat convocat conjuntament amb el Fòrum per la Memòria de la Plana, finalment ha estat rebutjat pel sindicat i la resta d’organitzacions de l’EI pel fet que el Fòrum va invitar aquest senyor. Aquest es nega a reconéixer les agressions que estan patint companys nostres en les darrers mesos a les comarques de la Plana.