Convocatòries pel 1r de Maig

Dimecres 29 d’abril

A les 20.00h, al Casal Popular del Sénia (C/ Sant Pasqual, 15, de Vinaròs), projecció del documental “Endeutats” (Sobre la teranyina).
Organitzen: Casal Popular del Sénia i Assemblea de Joves de Vinaròs.
Col·labora la COS.

A les 19.00h, al Casal Popular La Forja del Clot (C/ Escultors Claperós, 10, el Clot – Barcelonès)
Xerrada amb un company de la *COS *i un altre de l’*espai jove Intersindical-CSC *que explicaran com està afectant la crisi a la classe treballadora i en concret, al jovent.
Organitza: AJIC – Assemblea de Joves Independentistes del Clot

Dijous 30 d’abril

A les 20.00h, a la Casa de la Cultura (avgd. Llibertat de Vinaròs)
Xerrada-debat: “La crisi actual i el món del treball”, amb la intervenció de Gonçal Bravo (Coordinador general de la C.O..S.), Joan Piñana (Secretari General de C.G.T. a Vinaròs) i Josep Navarro (Col·lectiu Natros Decreixem)

Divendres 1 de Maig

Castelló de la Plana
. A les 11.30h a la Plaça de la Independència (“la Farola”).
Manifestació fins a la plaça de les Illes Columbretes, on era l’antiga presó provincial i així retre homenatge als sindicalistes represaliats durant el franquisme. Al finalitzar es farà un dinar de germanor.
Organitza: COS i CGT, amb la col·laboració i participació d’Endavant, Maulets, Cajei, Casal Popular de Castelló i altres col·lectius i organitzacions de la comarca.

Vinaròs (el Sénia). A les 11.30h, a la Plaça del 1er de maig.
Concentració i manifestació unitària.
Organitza: Comissió 1r de Maig.
Coordinen: COS i CGT, amb la col·laboració i participació del Casal Popular i l’Assemblea de l’Aplec del Sénia, l’Assemblea de Joves de Vinaròs – CAJEI, etc.

Girona (el Gironès). A les 11.00h, al punt de trobada de la Rambla de la Llibertat: Concentració solidària amb els i les treballadores afectades per conflictes laborals, lectura del manifest unitari i marxa reivindicativa.
Organitzen: CGT, COS i IAC.

València (l’Horta). A les 11.30h. A la Plaça de Sant Agustí.
Manifestació unitària de la Plataforma contra la Crisi i pels Drets Socials de València, la COS marxarà amb bloc propi (abans de dimecres els companys i compayes de l’Horta ens informaran de la resta d’actes que estan enllestint)

Canals (la Costera). A les 18.00h. Des de la Plaça del Pont del Riu.
Manifestació. En acabant, a les 20.30h, taula rodona al CSA la Lloca, i concert.
Organitza: Escarot-l’AJ de La Costera – CAJEI i CSA La Lloca.

A banda, us informarem de les convocatòries a Vic, Barcelona, Vilanova i la Geltrú, Tarragona i Elx.

Dissabte 2 de maig

Cassoles (el Barcelonès). A les 10.30h jornades de formació obertes a tothom qui vulgui participar, organitzades per la COS-Barcelonès, al Casal Popular Manuel de Pedrolo del Barri de Cassoles. En breu us enviarem horaris, continguts, etc.

Berga (el Berguedà). A les 17.00h al Casal Panxo de Berga, xerrada-debat amb un representant de la COS, altres de la CGT i altre de la I-CSC, al voltant de la crisi.