CONTRAREFORMA LABORAL, RETALLADES, PRIVATITZACIONS, NOU PACTE SOCIAL… NO, GRÀCIES!!

La situació de crisi del capital avança de forma sense control. Es continuen destruint milers i milers de llocs de treball. Es retallen i privatitzen els serveis més bàsics i elementals per qualsevol societat humana (ensenyament, sanitat, etc.) S’incrementa el discurs racista i xenòfob. S’incrementa de forma criminal la repressió contra les persones treballadores, sindicalistes i activistes socials, etc. I mentre el capital fa açò, d’una banda continuen intentant un nou “pacte social”, i de l’altra tornen a salvar a la banca.

En la convocatòria de l’exitosa Vaga General de 24 hores del passat 29 de Març, vam començar a caminar de nou per dir ben alt que ja no volem el seu sistema, que no acceptem les seues contrareformes, i que volem viure amb llibertat i dignitat.

Per tot açò, i davant la nova onada de mobilització social, amb les assemblees del 15M, amb els i les ensenyants i estudiants, etc., llancem una crida a continuar lluitant pels nostres drets, pels drets de totes i tots. Per tot açò, proposem la convocatòria de noves mobilitzacions, des del 29 de maig fins al 15 de juny (i aprofitar aquesta data també per mostrar la nostra solidaritat amb la vaga general que possiblement es convoque pel Poble Treballador Gallec)

Aquest mes de maig es compleix un any d’un moviment popular que va aconseguir treure als carrers la indignació de totes i tots arreu del planeta. L’explosió popular d’indignació del 15 de Maig de 2011 s’ha anat concretant en diferents Assemblees de Pobles i Barris, Grups de Treball i una extensa xarxa de comunicació, mobilització i acció, que ha aconseguit sentar les bases per poder coordinar les diferents lluites que ens afecten a tot el poble treballador. Aquestes noves bases de solidaritat i suport mutu ens permeten avançar en la unitat d’acció per poder canviar les coses.

I davant d’açò, mentre l’estat espanyol continua salvant la banca amb els diners de tots i totes, veiem com la repressió continua contra els i les sindicalistes que ja pateixen o han patit presó (com la Laura Gómez, el Rafa Diez, el Telmo Varela i el Miguel Nicolás), o que pateixen la persecució de les forces repressives (cas dels sindicalistes del SAT, companys de la COS, CNT o CGT, entre d’altres, perseguits al web dels mossos d’esquadra) I més repressió també contra els i les activistes socials, com el company Jonatan de la Koordinadora de Kol·lectius del Park Alkosa, els i les estudiants i solidaris que ja estan rebent les multes i citacions pels fets del Lluis Vives, i un llarguíssim etcètera.

Després de l’èxit de la Vaga General del 29M, i veient que els governs estatals i autonòmics no volen canviar ni una coma de la Contrareforma Laboral, les Retallades i el Pacte Social, considerem absolutament necessari per a la classe treballadora, i especialment per les i els més desfavorits, continuar de manera immediata amb les mobilitzacions que siguen necessàries per acabar amb la sagnia de drets que estem patint el conjunt de la classe treballadora i les classes populars.

Així, des del CAS-PV, la CNT de València, i la COS, fem una crida a tota la classe treballadora a eixir als carrers, a les places i a participar activament en totes les accions organitzades per a aquests dies. Així, convoquem una primera concentració a la Plaça del País Valencià / Ajuntament / 15M, pel proper dimarts 29 de Maig a les 19h30, per cridar ben alt: “Ni un euro més per rescatar als bancs. Educació i sanitat públiques i de qualitat. No a la precarietat ni a la Reforma Laboral. Per un habitatge i un treball digne”

Amb açò volem convocar també una assemblea oberta a qualsevol sindicat, col·lectiu, assemblea, etc., que vulga participar i que s’opose a la negociació i al pacte social, per tal de sumar el màxim de veus, opinions i propostes per continuar lluitant pels nostres drets, i convocar, a la mateixa assemblea, noves jornades unitàries de mobilització, que des del 29 de maig, s’estenguen fins al 15 de juny, per començar i que, tanmateix, continuen des de la necessitat imperant de preparar-nos per caminar cap a una vaga general indefinida.

La lluita està al carrer!

Convoquen:

CAS-PV: Coordinadora Assembleària Antiprivatitzaciò de la Sanitat del País Valencià

CNT-Valencia: Confederació Nacional del Treball de València

COS: Coordinadora Obrera Sindical