Intersindical-CSC, la COS, Maulets i Casal Panxo mostrem el nostre suport a la manifestació convocada per l’Assemblea de joves de Gironella contra l’atur i en defensa de la Berguedana..


Manifestació a Gironella contra l’Europa del capital, la precarietat, l’atur i en defensa de l’empresa Berguedana que amenaça amb el seu tancament.

Des de les organitzacions sindicals, Intersindical-CSC i la Coordinadora Obrera Sindical (COS), conjuntament amb l’organització juvenil Maulets i el Casal Panxo de Berga -organitzadors de la campanya comarcal contra l’atur- donem tot el nostre suport a la manifestació convocada per l’Assemblea de Joves de Gironella sota el lema: “El jovent volem futur!!! Contra l’Europa del capital, la precarietat i l’atur, defensem la Berguedana”. Manifestació convocada pel proper diumenge dia 14 de març a les 17:00 i que sortirà des de la Font del Paco.

Aprofitem per a fer una crida a tots els treballadors i treballadores del Berguedà a participar en aquesta convocatòria en defensa dels llocs de treball i en contra de l’ERO anunciada a l’empresa gironellenca la Berguedana. Creiem necessària la mobilització per a mostrar d’aquesta manera la nostra disconformitat pel futur que deparen per a la nostra comarca, immersa en una segona desindustrialització on els EROs i la destrucció dels llocs de treball són una constant, condemnant a la classe treballadora de la comarca a l’atur, a la precarietat i on molts dels nostres joves davant d’un futur negre i incert es veuen obligats a marxar de la comarca en busca de feina.

AQUEST DIUMENGE TOTS I TOTES A GIRONELLA!
CONTRA L’ATUR I EL CAPITAL, ORGANITZA’T I LLUITA!