Continuem el debat, l’aprenentatge, l’organització i l’acció

2a part de l'Assemblea Nacional – 8è congrés de la COS. Se celebrarà aquest cap de setmana a Tarragona.

La sala de Graus del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona acollirà els pròxims dissabte 12 i diumenge 13 d'abril els debats corresponents a la segona part de l'Assemblea Nacional – 8è congrés de la COS, la primera part es va celebrar el 2 de febrer de 2013 a la Societat Coral el Micalet de la ciutat de València. El Casal Popular Sageta de Foc acollirà els àpats que se celebraran entre les sessions de debat.

Aquesta segona part de l'Assemblea Nacional 8è congrés de la COS ha de servir per consolidar la feina organitzativa i d'acció sindical portada a terme en els darrers mesos i reforçar el sindicat de cara als nous reptes que el futur exigirà.

La primera part de l’Assemblea Nacional d’aquest 8è Congrés de la COS, en el qual es van fer passes endavant d’importància per renovar i reforçar les estructures del sindicat, des d’un punt de vista autogestionat i assembleari, que ens permetés reforçar les tasques i línies de treball que s’estaven desenvolupant, implicant-hi a més companyes i companys, arribant-hi a més comarques i centres de treball…

Hem de ser molt honestes, els objectius són molt ambiciosos, i tots no els hem aconseguit, encara hi ha molta feina a fer, i estem lluny de ser l’eina que volem i necessitem, però tenim confiança en què anem pel bon camí. A poc a poc anem bastint equips de treball en diverses àrees i sectors productius, que ens estan dotant de major capacitat d’incidència i de resposta.