La COS s'obre pas en el sector de l'hostaleria de la Marina Alta.

L'època del boom immobiliari va provocar una terciarització de l'economia, vam veure com es desmantellava la indústria i el sector agrícola, per donar pas a la construcció i el turisme de sol i platja.

Amb tot açò ens ha tocat patir una progressiva precarització dels nostres llocs de treball, amb l'hostaleria com un dels sectors més significatius i on la tònica general és estacionalitat, incompliment de convenis, economia submergida…

I és en el sector de l'hostaleria, en el que aquest estiu ha nascut la secció sindical de la Coordinadora Obrera Sindical a l'empresa Càmping Los Llanos SL de Dénia (La Marina Alta), on a pesar de la facturació anual que realitza, les condicions laborals es troben molt allunyades de l'estatut dels treballadors i del conveni col·lectiu. És per això que fer-los complir és l'objectiu a curt termini d'esta secció sindical, així com continuar enfortint la COS com a sindicat de classe a la nostra comarca.