Concentració al Grup Teno a Barcelona i difón la Vaga General del 14 de Novembre

Coincidint amb la convocatòria de Vaga General per demà dimecres 14 de Novembre, des de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) al Barcelonès ha realitzat una campanya d'agitació i denúncia els darrers dies.

Ahir, dilluns 12 de Novembre, un grup de persones es va aplegar a la porta de la seu central del Grup Teno al carrer Béjar de Barcelona. Amb la concentració es reclama la readmissió d'en Josep Maria i la Mireia, acomiadades de forma improcedent pel GRUP TENO per exigir millores laborals al seu lloc de treball.

Veure notícies anteriors:

Tanmateix, també s'ha realitzat agitació diversa arreu de la ciutat de Barcelona convocant a la Vaga General del 14 de Novembre.

Recordem que l'Esquerra Independentista del Barcelonès (COS, ARRAN, Endavant, SEPC i CUP) convoquem a:

– 16:00 a pl. del Raspall (Vila de Gràcia)> Piquet-manifestació de l'Esquerra Independentista

– 18:00 a Jardinets de Gràcia> Manifestació unitària anticapitalista

Salut i lluita!