Concentració a València en solidaritat amb els treballadors de les subcontractes de Telefònica-Movistar en lluita

photo maxi-movi-vlc_zpsc7n7nqw9.png

L'acte pretenia trencar el silenci dels grans mitjans de comunicació sobre la vaga de tècnics subcontractats i falsos autònoms

L'acció es va realitzar abans de la manifestació per celebrar que l’Ajuntament de València ha aparcat indefinidament la revisió del Pla General d’Ordenació Urbana que pretenia requalificar 400 hectàrees d’horta.

Dissabte 16 de maig, i abans de la important mobilització de suport a la lluita per l’Horta, més de cinquanta companyes i companys treballadors de subcontractes de Movistar, militants de la COS, d’Endavant-OSAN, del PCPE i la CJC, de la CUP d’Almàssera, de l’Estrela Roja de Benimaclet, de la Muixeranga de València, o d’Arran, es van concentrar davant la botiga central que la multinacional Movistar té a la ciutat de València, ubicada a la Plaça del País Valencià, per tal de mostrar la nostra solidaritat i suport amb la vaga dels treballadors de les subcontractes d’aquesta multinacional.

Així, durant el temps que va durar la concentració s’hi van cridar consignes solidàries amb la vaga, es va accedir a la mateixa botiga per tal d’informar els pocs clients que hi restaven, així com als mateixos treballadors de l’establiment. Igualment, entre els companys i companyes de l’Estrela Roja i de la Muixeranga, s’hi va estar amenitzant tota l’estona amb la seua música i diverses figures.

Per últim, i aprofitant la manifestació convocada per a celebrar l’aturada de la modificació del Pla General d’Ordenació Urbana de València, aconseguida després d’una campanya de pressió per part dels moviments socials, es va estar repartint el manifest unitari al llarg de tota la manifestació, cosa que, juntament amb la concentració, pretenia trencar el silenci dels grans mitjans de comunicació sobre la vaga de tècnics subcontractats i falsos autònoms.

Endavant amb la solidaritat. La vaga de Telefònica Movistar és la vaga de tota la classe treballadora.