Davant la terrible campanya repressiva patida per tot un seguit d’activistes arreu dels Països Catalans arran de les mobilitzacions i accions de la passada Vaga General del 29M, des de la Coordinadora Obrera Sindical – COS, volem manifestar públicament:

1. La nostra condemna unànime a la brutal actuació policial. Actuació visualitzada amb càrregues indiscrimades i pilotes de goma (que han causat diversos companys ferits de gran gravetat); dotzenes de detencions; tres companys empresonats de forma “preventiva”… per no parlar del robatori de material de propaganda i informació per part de la policia; les identificacions continuades; l’impediment de la normal actuació dels piquets informatius, etc.
  2. Tot el nostre suport, solidaritat i estima vers les companyes i companys que han estat agredides per la policia, detingudes, ferides, identificades, etc. Companys i companyes no només de la COS, sinó de tota l’Esquerra Independentista (companys i companyes de la CAJEI, CUP, Endavant, Maulets, MDT o SEPC), i també, de la CNT, i-CSC, CGT, AEP, etc. Companys i companyes que han patit detencions, pallisses, o retencions irregulars i identificacions a Sabadell, Badalona, Barcelona, Tarragona, Amposta, Palma, Castelló de la Plana, Sagunt, Gandia o a València.

Ens preocupen molt especialment els 4 companys empresonats en “presó preventiva”, els que han estat detinguts després del dia de la Vaga, i els que han estat greument ferits per les actuacions policials (pilotades, puntades de peu, pallisses als furgons policials, braços i cames trencades, etc.)
Els propers mesos la lluita s’intensificarà, també la repressió; per tant, necessitem reforçar la unitat d’acció i la solidaritat com eines imprescindibles per assolir un bon grau d’èxit en les futures mobilitzacions. Per fer front a tots els reptes que tenim al davant, els moviments sociopolítics hem de millorar i potenciar les xarxes solidàries i de suport mutu.

Davant la persecució, la repressió i la criminalització; solidaritat i unitat!
Construïm la Unitat popular contra la Dictadura de la banca i la patronal!

descarregar en .PDF

València – Barcelona – Amposta, Països Catalans (31 de març de 2012)
Coordinadora Obrera Sindical – COS
Sindicat per l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans