Comunicat i campanya de suport als companys i companyes preses polítiques, represaliades, etc. Fem créixer la solidaritat de classe!

Arriba Nadal, dies per compartir amb la nostra gent, de retrobaments amb familiars i amics que viuen lluny. També, són dies per recordar aquells que no poden estar al nostre costat. És per això que us escrivim aquesta carta, per recordar a tots aquells fills i filles, germans i germanes, parelles, pares i mares compromesos amb el nostre país, amb les seves viles, ciutats i amb la seva gent que no podran gaudir de la seva llar, dels seus familiars i amics.

Alexis, Eduard, Ferran, Germinal, Jordi, Txevi, Charaf i Ibrahim varen ser, segons el nostre criteri, injustament detingudes amb acusacions falses. Ara es troben empresonades per l’estat espanyol per terrorisme i tinença d’explosius o senzillament per ser ex-tutelats i tenir nacionalitat marroquina.

Amb aquestes detencions, al tractar-se de treballadors, han atacat directament a la classe obrera. Ens volen atemorits i que sentim la repressió a les nostres llars, empreses, associacions i entitats.

Per aquestes persones i per les que puguin patir la mateixa situació en un futur, des de la Coordinadora Obrera Sindical de les Comarques Gironines fem una crida a tots els centres de treball per recaptar diners per les seves defenses jurídiques.

Aquests diners seran ingressats íntegrament al compte bancari que va fer públic Alerta
Solidària, l’organització antirepressiva de l’Esquerra Independentista dels Països Catalans. Dóna suport legal i jurídic a detinguts i encausats per participar en accions i mobilitzacions polítiques. Alerta Solidària va néixer al 2001 i s’ha convertit en el referent principal dels CDR, però també s’ocupa de casos per la defensa del dret d’habitatge, la lluita contra l’especulació, en favor de l’acollida de migrants o la lluita contra la MAT, per citar-ne alguns. Ara mateix s’ocupa de la defensa d’uns 150 represaliats de tots els Països Catalans.

Com fer la donació.

1a opció: la donació es vehicularà mitjançant els delegats sindicals de la COS Nacional de la teva empresa.

2a opció: fer entrega directament cada dimarts de 9:00 h a 12:00 h o cada dijous de 17:30 h a 19:30 h a la seu de la COS a l’avinguda Sant Nanrcís, 22. 1r Entresòl. Girona.

On s’ingressen els diners:

l’associació Catalana Recer (Perpinyà, Catalunya Nord) posa a la disposició d’Alerta Solidària un número de compte per recaptar fons per a les causes solidàries.

IBAN: FR 1710 6000 2930 0078 5693 479
BIC: AGRIFRPP871
Concepte: Alerta Solidària

Nom i cognoms:
Empresa:
Quantitat:
Delegat Sindical:
Data:

Data Límit: 20 de desembre de 2019

No permetem que caiguin en l’oblit.

Coordinadora Obrera Sindical de les Comarques Gironines.