Comunicat de suport a Diego Cañamero

València – Barcelona (Països Catalans), 9 de març de 2011
[Sube en esperanto]
[Abajo en español]
Comunicat de suport a Diego Cañamero
La Coordinadora Obrera Sindical (COS) vol manifestar públicament el seu suport i solidaritat amb el company Diego Cañamero, portaveu del Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT), contra qui els aparells de repressió de l’estat han dictat una ordre de crida i cerca com a darrer pas en una escalada repressiva d’acorralament de l’esmentat sindicat.
El SAT, en la seva modèlica trajectòria de lluita, s’ha distingit en les recents mobilitzacions contra les retallades socials amb unes posicions de dignitat i coherència que són un exemple per a tots nosaltres. És aqueixa actitud lluitadora la que ha provocat la reacció dels lacais del sistema socioeconòmic vigent.
Des de la COS, ens solidaritzem amb Diego i amb la resta de companys i companyes del SAT, i us encoratgem a continuar en la lluita per la defensa de poble treballador andalús, una lluita que és la mateixa de la classe obrera de tot el món; així mateix, rebutgem l’acorralament judicial i totes les altres formes de repressió a què l’estat espanyol sotmet el vostre sindicat.

Visca Andalusia Lliure!

Rebeu una fraternal abraçada internacionalista,

Àrea de Relacions Internacionals

Coordinadora Obrera Sindical – COS

sindicat per l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans

 

[Abajo en español]
Komunikaĵo de apogo al Diego Cañamero
La Coordinadora Obrera Sindical (COS) volas manifesti publike sian apogon kaj solidarecon kun la kamarado Diego Cañamero, proparolanto de la Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT), kontraŭ kiu la aparatoj de subpremo de la ŝtato diktis ordonon serĉi kaj aresti kiel lastan paŝon en la subprema eskalado de persekutado kontraŭ la menciita sindikato.
La SAT, en sia modela vojo de batalo, distingiĝis dum la ĵusaj mobilizadoj kontraŭ la socialaj malpliigoj per pozicioj de digno kaj kohero, kiujn estas ekzemplo por ni ĉiuj. Estas tia sinteno batalema, kio kaŭzis la reagon de la lakeoj de la reganta sociekonomia sistemo.
De la COS, ni solidariĝas kun Diego kaj ceteraj gekamaradoj de la SAT, kaj ni animas vin plu batali por la defendo de la laborista popolo andaluza; batalo, kiu estas la sama de la laborista klaso de la tuta mondo. Cetere, ni malaprobas la juĝan persekutadon kaj ĉiajn ajn aliajn formojn de subpremo, al kiuj la hispana ŝtato submetas vian sindikaton.

Vivu Andaluzio Libera!

Ricevu fratan brakumon internaciisman,

Àrea de Relacions Internacionals

Coordinadora Obrera Sindical – COS

sindicat per l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans

Comunicado de apoyo a Diego Cañamero
La Coordinadora Obrera Sindical (COS) quiere manifestar públicamente su apoyo y solidaridad con el compañero Diego Cañamero, portavoz del Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT), contra el que los aparatos de represión del estado han dictado una orden de búsqueda y captura como último paso en una escalada represiva de acoso contra dicho sindicato.
El SAT, en su modélica trayectoria de lucha, se ha distinguido en las recientes movilizaciones contra los recortes sociales con unas posiciones de dignidad y coherencia que son un ejemplo para todos nosotros. Es esa actitud luchadora la que ha provocado la reacción de los lacayos del sistema socioeconómico vigente.
Desde la COS, nos solidarizamos con Diego y con el resto de compañeros y compañeras del SAT, y os alentamos a continuar en la lucha por la defensa de pueblo trabajador andaluz, una lucha que es la misma de la clase obrera de todo el mundo; así mismo, rechazamos el acoso judicial y todas las demás formas de represión a las que el estado español somete vuestro sindicato.

Viva Andalucía Libre!

Recibid un fraternal abrazo internacionalista,

Àrea de Relacions Internacionals

Coordinadora Obrera Sindical – COS

sindicat per l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans