Suport al company Fran Molero del SAT.
El passat 30 de maig va ser empresonat a la presó d’Archidona (Andalusia) el company Francisco Molero, jove sindicalista i militant del SAT (Sindicato Andaluz de Trabajadores/as), després que no prosperés cap recurs ni petició d’indult contra la condemna de l’Audiència Nacional espanyola que el va condemnar a 5 anys i un dia de presó, i a una multa de 16.000 euros, després de participar l’abril del 2013 a la mobilització coneguda com “Rodea el Congreso“, a Madrid (Castella).
Al Fran se l’acusava d’atemptat contra l’autoritat, danys i desperfectes, i lesions, tot i, una vegada més, les més que evidents contradiccions en les declaracions policials… Contradiccions que, també una vegada més, no han estat considerades per la “justícia”, mantenint el seu pes de suposades proves… A més, si tot això no fos suficient per a haver declarat el judici nul, i haver declarat innocent el Fran, tal com es feia públic des del SAT, el Fran no va poder comptar amb cap advocat defensor en tota la fase d’instrucció, ni es van poder aportar les proves per demostrar la seua innocència, solament en va tenir al moment de la vista oral.
Condemnant-lo finalment de forma absolutament injusta i amb una clara vulneració dels seus suposats drets democràtics fonamentals (amb els quals alguna gent és plena tant la boca).
Des de la COS, una vegada més, volem fer públic el nostre suport i solidaritat incondicionals amb el company Fran Molero així com amb totes les companyes i companys del SAT que, com ell o el mateix Andrés Bódalo, o els centenars de companyes i companys que tenen imputades (convertint-lo en el sindicat de classe més perseguit i represaliat de tota Europa), estan patint la venjança de les patronals corruptores i explotadores, dels partits polítics corruptes i mesells, i dels anomenats “sindicats majoritaris” (dòcils amb el poder però venjatius amb qualsevol organització obrera i combativa que realment s’organitze i lluite per defensar els interessos de tota la classe treballadora)… tots ells actors i garants principals de la continuïtat del règim monàrquic, capitalista, patriarcal i imperialista espanyol.
Suport i solidaritat amb l’exsecretari general del Sindicato d’Estudiantes.
El passat 6 de juny, va ser jutjat el company Tohil Delgado, exsecretari general del Sindicato d’Estudiantes i membre de l’organització política Esquerra Revolucionària, per fer front a una demanda de pena de 3 anys de presó pel suposat delicte d’atemptat contra l’autoritat. I tot això a causa d’una denúncia policial que li va ser interposada en aplicació de l’anomenada Llei Mordassa, per haver acudit a ajudar a una jove treballadora migrant que estava sent colpejada per la policia en una batuda racista (en aplicació de la “democràtica” Llei d’Estrangeria… llei que també volen aplicar-li a les persones refugiades del vaixell Aquàrius, malgrat la lluita solidària de dotzenes de persones a València, i del circ mediàtic i oportunista muntat per les autoritats i les institucions).
En el cas del Tohil, els fets tingueren lloc el 2010, quan després de presenciar l’agressió que estava patint una jove treballadora migrant, va actuar, ajudant la família de la jove agredida. Arran d’aquests fets, tots ells acabaren a la presó durant 39 hores, temps durant el qual varen ser objecte de tota mena d’agressions físiques, verbals i psicològiques.
Des de la Coordinadora Obrera Sindical, sindicat de classe i feminista dels Països Catalans, volem manifestar públicament el nostre suport al company Tohil, així com amb totes les companyes i companys que donen la cara, i més, pel bé de tota la nostra classe treballadora, siga nascuda a casa nostra o fora… perquè, com sempre diem… De la terra o estrangera, som la mateixa classe obrera.
Per tot això li exigim al nou govern espanyol “de progrés”, que derogue la Llei Mordassa, el Codi Penal vigent, la Llei d’Estrangeria i les contrareformes laborals i de les pensions que patim cada dia i que ens aboquen a la misèria quotidiana.
Exigim públicament una amnistia social, sindical i política immediata per a tots els companys i companyes empresonades, exiliades o amb causes judicials pendents per haver lluitat i defensat els drets de la classe treballadora.
Si ens toquen a un, ens toquen a totes! Per l’Alfon, pels joves d’Altsasu, pel Francisco Molero, pel Tohil, pels 9 de Vilanova, per l’Anna, pel Valtonyc, per l’Adri, pels Jordis… Llibertat i amnistia JA! Per la derogació immediata de la Llei Mordassa, del Codi Penal vigent, de la Llei d’Estrangeria i de les contrareformes laborals i de les pensions.