Afilia’t

Si vols afiliar-te a la COS segueix aquestes instruccions:

1.- Descarrega’t el full d’afiliació aquí.

2.- Omple totes les dades (IMPORTANT IBAN!).

3.- Adjunta-la i envia-la per correu electrònic a l’adreça: afiliacio@sindicatcos.cat

Altres informacions d’interès:

La quota sindical ordinària és de 30€ al trimestre i la quota sindical reduïda (per a aturats/des, contractes a temps parcial o contractes precaris) és de 15€ al trimestre. La quota és fonamental per al sosteniment quotidià del sindicat, atès que el nostre sindicat és una organització 100% econòmicament independent i autogestionada. No rebem subvencions de cap tipus.

La quota sindical també és una eina de solidaritat de classe: el 25% de la quota sindical es deriva directament a una caixa de resistència per poder recolzar econòmicament la lluita sindical de companyes i companys.

Informació legal:

T’informem que, d’acord amb el que s’estableix a l’article 5 de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter personal (LOPD), amb l’enviament de la teva butlleta d’afiliació acceptes que les teves dades d’afiliació siguin incorporades en un fitxer titular de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) als exclusius efectes de poder gestionar la teva afiliació, fer servir les teves dades personals per enviar-te informació del sindicat i per ordenar el cobrament de la teva quota sindical mitjançant el sistema de domiciliació bancària. Pots exercir els teus drets ARCO (d’accés, de rectificació, de cancel·lació i, en el seu cas, d’oposició) de la teva afiliació, enviant una sol·licitud per escrit a l’adreça electrònica afiliacio@sindicatcos.cat indicant el teu nom i cognoms complerts i la teva sol·licitud.