Acte unitari a València de solidaritat amb la vaga indefinida de les docents a les Illes

La Societat Coral El Micalet acollirà l'acte organitzat per la Comissió unitària de Suport del País Valencià a la Vaga Indefinida de Docents de les Illes.

Aquest dilluns 23 de setembre, a les 19.00 h, a la Societat Coral El Micalet de València (l'Horta) situat al Carrer Guillem de Castro, 73, la Comissió de Suport del País Valencià a la Vaga Indefinida de Docents de les Illes, de la qual en forma part la COS juntament amb altres 40 entitats i organitzacions socials, sindicals… ha convocat un gran acte unitari de suport a aquesta lluita.

A més, a les 17.00 h, s'ha convocat una roda de premsa per informar de la situació de la Vaga, després d'una setmana d'intensa lluita i mobilització, a càrrec dels companys Vicent Mauri de l'STEPV i Josep Villarroya de la COS, que presentaran a la companya Indiana Mas, mestra en vaga de l'escola Mata de Jonc de Palma i als companys Iñaki Aicart, portaveu de l'Assemblea de Docents de les Illes i Biel Caldentey secretari general de l'STEi-Intersindical de les Illes.

Aquests companys i companya, seran qui ens informaran a l'acte posterior, per tal de sumar tots els esforços, suports i solidaritat possible, per fer extensible i augmentar la lluita, fins a la victòria que necessiten, no només totes les docents i famílies de les Illes, sinó tot el conjunt de la classe treballadora dels Països Catalans.

I no oblideu que teniu molta més informació als enllaços següents:

Sectorial d'Educació de la COS

Assemblea de Docents de les Illes

Per dignitat i pel nostre futur com a classe i com a poble… Ni un pas enrere.
Docents en lluita per un ensenyament públic, popular, català, laic, antipatriarcal i de qualitat.