5 de juny: Jornada Internacional de Lluita en suport a Miguel i Ismael

Concentració davant la Delegació del govern espanyol a València.

Davant la terrible situació actual de repressió creixent contra els moviments socials en general, i contra el Poble Treballador en particular… contra tots i totes aquelles treballadores conscients que lluiten i aporten el millor d’elles mateixes per construir una societat lliure de tota explotació, als Països Catalans, arreu de la Península Ibèrica i arreu del món, des de l’assemblea comarcal de l’Horta de la Coordinadora Obrera Sindical – COS us convoquem a participar a la concentració organitzada a València el dijous 5 de juny, a les 19.00 h davant la Delegació del govern espanyol (davant la parada metro Colom).

Així, i davant la situació que comença a accelerar-se, de descomposició del règim espanyol monàrquic, capitalista, imperialista i misogin del 78, amb l’abdicació de Juan Carlos de Borbó, des de la COS de l’Horta ens hi sumem a la jornada internacional de lluita per la posada immediata en llibertat sense càrrecs dels companys Miguel i Ismael, empresonats arran de la lluita del 22 de març.

Des de la COS, ens concentrarem per exigir també:
· La llibertat sense càrrecs dels vaguistes de Granada Carmen i Carlos, condemnats a 3 anys de presó per participar a un piquet el 29M.
· La condemna dels responsables de l’enderrocament del CSA Can Vies, i totes les facilitats per la seua reconstrucció.
· La retirada de tots els càrrecs als 3 joves companys encausats per expressar la seua opinió a les xarxes socials.

I per mostrar el nostre rebuig contra:
· Les agressions feixistes patides per 6 joves a la Trobada d’Escoles de Benirredrà.
· L’assassinat d’almenys 5 sindicalistes del SINTRAEM-Cali (de Colòmbia)

I en solidaritat amb:
· En Jaume Sastre, en vaga de fam des de fa més de 25 dies, en defensa de l’escola pública i de la llengua catalana.
· Tots els companys i companyes de la COS i de la resta de sindicats de classe i combatius que pateixen repressió per defensar el que és seu, el que és de totes i tots.

Assemblea Comarcal de l’Horta
Coordinadora Obrera Sindical – COS
C/ Salvador Ferrandis Luna 42 baix esquerra | València (l'Horta)
horta@sindicatcos.cat