15 DESEMBRE: 80é ANIVERSARI DE LES NORMES DE CASTELLÓ

EL 15D TOTES I TOTS A CASTELLÓ DE LA PLANA!!

Des de la COS fem una crida nacional a participar activament en les diferents activitats, convocatòries, etc., organitzades per les companyes de Castelló per la Llengua pel proper 15 de desembre a Castelló de la Plana, en el 80é anniversari de la signatura de les Normes de Castelló.

A sota teniu 3 vídeos de suport a la manifestació per la llengua del 15 de desembre a Castelló, en què hi participen Isidor Marí (president de la Secció Filològica de l'IEC), Vicent Pitarch (Secció Filològica de l'IEC), Gemma Lluch (professora de la UVEG) i Manuel Pérez Saldanya (Secció Filològica de l'IEC, professor de la UVEG i membre de l'AVL).

Així mateix, us fem arribar l'enllaç a la crònica i les fotos de l'acte de presentació de la campanya de commemoració de les «Normes del 32», que va tenir lloc ahir 29 de novembre a les 19h a la Llotja del Cànem:

Us recordem, finalment, que encara podeu fer arribar el vostre suport al manifest de la convocatòria -com a particulars o com a associacions- a través del formulari que trobareu en aquest enllaç. Us esperem a Castelló el 15 de desembre.