Dilluns, 22 Juny 2015 17:57

Concentracions solidàries per exigir la readmissió d'en Josep Maria

photo jm-01_zpsfxbescqg.png

El dijous 18 de juny es va celebrar concentracions solidàries amb el treballador acomiadat.

Treballadors i treballadors de l'Alt Camp, Baix Camp, Tarragonès, Priorat i Conca de Barberà es van mobilitzar per exigir la readmissió d'en Josep Maria.

El company Josep Maria, afiliat de la COS i militant de la CUP d'Alcover, fou acomiadat dos dies abans de prendre possessió del càrrec de regidor de la CUP a l'Ajuntament d'Alcover (l'Alt Camp), situació que ja va ésser denunciada públicament en una roda de premsa integrada amb parlaments del Comitè d'Empresa de la fàbrica de PGI al Polígon La Drecera de la Selva del Camp, de la COS i de la CUP: http://www.sindicatcos.cat/index.php/territorials/camp-de-tarragona/item/2579-comite-d-empresa-cup-i-cos-exigeixen-la-readmissio-d-en-josep-maria

Aquesta roda de premsa va convocar a què es realitzessin concentracions solidàries davant els Ajuntaments per denunciar aquesta situació de persecució política i sindical per qüestions ideològiques. El passat dijous 18 de juny es va celebrar concentracions solidàries amb el treballador acomiadat a municipis de l'Alt Camp, Baix Camp, Tarragonès, Priorat i Conca de Barberà, una quinzena de concentracions, que també es poden seguir a l'etiqueta #JMreadmissió.

La lluita no ha fet més que començar. Qui sembra la misèria recull la ràbia. Avui i demà, i fins a la readmissió d'en Josep Maria.

photo jm-08_zpslvyuyh8e.png

photo jm-03_zpsgfl4v5nc.png

photo jm-02_zpsxsyzt9g1.png

photo jm-04_zpsuyxonwg6.png

photo jm-06_zpsvv96k7ah.png

photo jm-05_zps0pmge9db.png

photo jm-07_zpstq7tspyi.png

photo jm-09_zpsq1zku8oo.png

Copyright © 2018 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Friday the 23rd. Joomla Templates Free.