Dilluns, 25 Gener 2016 21:54

La COS al Baix Llobregat comença a caminar

photo maxi-cos-baix-llobre--ge16_zpsr3mhlmng.png

L'assemblea territorial de la COS al Baix Llobregat es es presentarà el pròxim diumenge 14 de febrer al Casal El Baluard de Sant Boi de Llobregat.

Després de la presentació de la nova assemblea de La Selva, el passat 16 de gener a Blanes, el sindicalisme de classe i feminista dels Països Catalans continua creixent arreu del territori.

El pròxim diumenge 14 de febrer es presentarà el nou nucli del sindicat de l'esquerra independentista. Serà al Casal El Baluard, situat al número 38 del carrer O'Donnell de Sant Boi de Llobregat i la jornada començarà a les 11.00 h amb un acte de presentació on intervindran representants de la territorial de la COS del Barcelonès i membres de diverses seccions sindicals actives a la comarca, on explicaran com desenvolupen la seva activitat sindical.

Tot seguit, a les 13.00 h s'organitzarà un concert vermut, i a les 14.30 h una calçotada popular i festa amb música de sobretaula en el mateix espai.

Assemblea territorial de la COS al Baix Llobregat
Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. | Pàgina de Facebook | Compte de Twitter

photo webCOS_BL_PRESENTACIO-011_zpst1vxm7uj.png

Copyright © 2018 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Wednesday the 17th. Joomla Templates Free.