Dimarts, 02 Gener 2018 00:00

Si estem organitzades, podem aturar la repressió contra el sindicalisme

Retiren un expedient sancionador contra el sindicalista andalús Jorge Martín.

La Coordinadora Obrera Sindical (COS) donem l'enhorabona al company andalús Jorge Martín, després que l'empresa Admiral, on treballa com a agent telefònic, haja enretirat l'expedient sancionador que li havia comunicat.

Dues trucades, segons l'empresa (una del 2016 i una altra del passat mes d'octubre) eren el motiu de l'expedient. Però segons ha denunciat el Sindicato Andaluz de Trabajadores y Trabajadoras (SAT), es tracta d'un cas de repressió sindical.

Jorge és l'únic membre del comitè d'empresa que s'ha negat a signar el conveni, ja que no ha estat consensuat per la totalitat de la plantilla de l'empresa en assemblea. A més s'ha fet ressò mitjançant una enquesta de l'oposició de les treballadores a diversos articles del conveni. D'altra banda, l'empresa ha dificultat a Jorge la seua tasca sindical en arrencar de manera sistemàtica les comunicacions d'actes i informacions sindicals del tauler d'anuncis.

SAT i Co.Bas han convocat una concentració de solidaritat amb el Jorge durant el matí del 3 de gener de 2018 davant la seu de l'entitat a Sevilla. Durant el transcurs de la concentració s'ha realitzat una reunió en la qual s'ha negociat amb l'empresa i s'ha confirmat la retirada de l'expedient.

Des de la COS valorem aquests fets com un nou triomf del moviment sindicalista de classe i fem una crida a continuar lluitant contra qualsevol forma de repressió sindical. Amb la solidaritat de classe, ni un pas enrere.

Copyright © 2018 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Wednesday the 17th. Joomla Templates Free.