Dissabte, 21 Juny 2008 02:00

1a Jornada de Formació Sindical de la COS a Ontinyent

La COS us convida les jornades de formació i treball que tindran lloc al Casal Jaume I de la Vall d'Albaida (Parc Mestre Ferrero 19-20 baixos) i que incidiran en la formació sindical dels treballadors com ve essent comú en la nostra dinàmica. Contarem amb la presència de Gonçal Bravo i Reig secretari general del sindicat. Posteriorment farem una paelleta per a qui es vulga apuntar cal confirmar assistència.

Benvolgudes companyes i companys, els companys i companyes de la Unió Intercomarcal de la COS de les Comarques Centrals Valencianes, han organitzat i ens conviden el proper dissabte 21 de Juny, a Ontinyent, a la 1a Jornada de Treball de la COS a Ontinyent, on s'impartiran nocions bàsiques de diversos temes de molt interès per a qualsevol treballador i treballadora.

Us preguem que confirmeu la vostra assistència (sobre tot pel que fa al dinar), i que li doneu la màxima difusió, doncs anem a tractar temes que seran del màxim interès per tothom.

Salut i moltes gràcies.

DISSABTE 21 DE JUNY 2008 11:30h

JORNADES DE TREBALL DE LA COS (Coordinadora Obrera Sindical)

I Jornades de treball de la COS a Ontinyent 21 de Juny de2008

11:30 Taller: Contractació laboral

12:15 Taller: Sindicalisme a l’empresa

13:00 Xerrada: Crisis econòmica

14:00 Dinar de germanor

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Sunday the 19th. Joomla Templates Free.