Dissabte, 09 Gener 2016 20:49

Presentació de l'assemblea de la COS a La Selva

photo maxi-blanes-2016_zpse8klxny8.png

El sindicalisme de classe i feminista dels Països Catalans compta amb un nou nucli. El dissabte 16 de gener es presentarà a l'Ateneu Sa Fera Ferotge de Blanes.

Després de diversos mesos de preparació, neix l'assemblea comarcal de la COS a La Selva. Neix impulsada per persones vinculades a l'esquerra independentista i als moviments socials i populars de la comarca per esdevenir l'alternativa sindical a La Selva.

La presentació de la nova assemblea serà el dissabte 16 de gener, a partir de les 18.30 h, a l'Ateneu Sa Fera Ferotge, situat al carrer Mas Enlaire de Blanes. Hi haurà diversos parlaments, on s'exposarà quina serà l'activitat que desenvoluparà l'assemblea i quines seran les seves prioritats, i continuarà després amb una degustació de pintxos i ambientació musical.

Podeu seguir a l'assemblea comarcal de la COS a La Selva a través del seu compte de Twitter i a la seva pàgina de Facebook.

photo cartell-blanes-gener-2016_zpsz3ruyubw.png

Copyright © 2018 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Friday the 23rd. Joomla Templates Free.