Dimarts, 31 Maig 2016 20:28

L'escorxador Esfosa sanciona amb 6 mesos de suspensió de sou i feina al Comitè d'Empresa per la #VagaEsfosa

Es convoquen actes en resposta a aquesta acció repressiva per part de la direcció de l'Esfosa contra les treballadores que constitueixen el comitè d'empresa.

El conflicte a les càrnies de VIc s'escalfa. La direcció d'Esfosa ha decidit castigar els i les treballadores del Comitè d'Empresa, només per haver fet vaga legalment, dient que no va ser legal. A partir de demà dia 1 de juny els deixarà sense sou i feina durant 6 mesos.

L'objectiu és provocar el terror entre els i les treballadores reivindicatives i així sufocar el conflicte laboral sense fer cap mena de concessió, tot negant-se a pactar res, ni tan sols les reclamacions de més seguretat a la feina. Es tracta d'anul·lar la llibertat sindical i l'assemblea de treballadors i treballadores.

Recordem que la jornada de vaga de dos dies convocada els passats 29 i 30 de març va tenir un seguiment massiu per part dels treballadors i treballadores de l'escorxador i es van viure episodis d'actituds racistes i violentes per part de la direcció de l'escorxador contra les vaguistes.

Per això es convoca, a Vic, un programa solidari de lluita per respondre a aquesta agressió:

Dimecres 1 de juny
5.30 h | Concentració de protesta dels treballadors i treballadores del torn de matí a l'Escorxador.
14.30 h | Concentració de protesta dels treballadors i treballadores del torn de tarda a l'Escorxador.

Dijous 2 de juny
12.00 h | Roda de Premsa convocada pel Comitè d'Empresa al Casal Claret de Vic.

Dissabte 4 de juny
10.30 h | Assemblea de treballadors i treballadores d'Esfosa per plantejar les properes mobilitzacions.

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Sunday the 19th. Joomla Templates Free.