Dimarts, 01 Maig 2012 00:00

Èxit del 1r de Maig a Vinaròs

Enguany, a petició del compositor vinarosenc Carles Santos, es feia una convocatòria unitària de tots els partits i sindicats a l'esquerra del Partit Popular. Així doncs, 500 persones s'han aplegat a la plaça de l'Ajuntament per a les 11.15 hores eixir en manifestació cap a la tradicional plaça 1r de maig.

Una vegada allí s'han llegit els parlaments dels sindicat i partits convocants, entre ells el de la COS on s'ha aprofitat també per a denunciar l'actitud dels sindicats grocs CCOO i UGT i del partits polítics així com per a mostrar la solidaritat cap a les companyes i companys represaliats el darrer 29 de març . Per tant, cal valorar positivament el revifament d'aquesta diada a Vinaròs ja que en commemoracions anteriors, els sindicats revolucionaris CGT i COS no aconseguien ni implicar a d'altres organitzacions ni tampoc mobilitzar a un nombre tan important de gent.

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Sunday the 19th. Joomla Templates Free.