Dijous, 24 Octubre 2013 00:00

3es jornades anticapitalistes a la Plana

La Coordinadora Repartim el Treball i la Riquesa (CRTR) organitza per tercer any consecutiu les jornades anticapitalistes a Castelló de la Plana.

Unes jornades que aspiren a conscienciar a la població castellonenca en la necessitat de lluitar per una solució per a l’actual crisi lluny del sistema que l’ha originada.

En aquesta tercera edició de les Jornades hi ha fins a dotze esdeveniments previstos: actes feministes i antiimperialistes, dinars i sopars populars, xerrades d’actualitat imminent com la reforma de les pensions o de temàtica històrica com la repressió a les lluites estudiantils durant el franquisme, concerts de reggae i espectacles de danses africanes en solidaritat amb el continent oblidat.

Baix el lema 'Construïm un Castelló rebel', els diferents col·lectius de l’esquerra social de Castelló de la Plana que conformen la CRTR treballen conjuntament, amb la col·laboració del Casal Popular de Castelló i del Centre Social La Cosa Nostra, per a trencar l’ordre establert a la ciutat, almenys durant dos mesos.

Podeu consultar el programa previst en el web de la Coordinadora Repartim el Treball i la Riquesa.

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Sunday the 19th. Joomla Templates Free.