Dissabte, 16 Març 2013 18:07

La repressió segueix atacant els moviments socials de Castelló

Un company dels moviments socials de Castelló de la Plana detingut en les darreres hores.

El dijous 14 de març, una seixantena de persones s'han concentrat davant la Comissaria de la Policia Nacional de Castelló de la Plana, en solidaritat amb un company dels moviments socials de la ciutat que es troba detingut. Ignorem la causa de la seva detenció, tot i que suposem que ha estat arrestat per la seva participació en la xiulada a les autoritats del diumenge 3 de març, quan va ser identificat i escorcollat per la policia sense cap motiu.

Denunciem l'actitud repressiva dels cossos policials, que continuen la línia d'actuació que venen mantenint, per ordre dels seus responsables polítics, en contra de la mobilització popular. Aquestes actuacions es sumen a l'actitud de persecució als piquets en les vagues generals, a les continues multes, identificacions i detencions de les persones i col·lectius que lluiten contra la política de retallades laborals i socials que patim. Però la violència dels cossos repressius no ens aturarà, com tampoc podrà impedir el creixement de la lluita obrera i popular. Manifestem la nostra voluntat i determinació de continuar lluitant pels nostres drets i la nostra solidaritat amb les persones que pateixen la repressió.

castello1

castello2

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Sunday the 19th. Joomla Templates Free.