Horta - La Ribera del Xúquer

Assemblea territorial de l'Horta-La Ribera del Xúquer

Seu: Ateneu Popular de València

Carrer Pere Bonfill núm. 12, baixos. 46008 - València

Tel.: 618 158 642 / 96 119 77 01 (dilluns, dimarts i dijous de 19:30 a 21:30)

Una vegada més ens trobem amb l'aprofundiment de l'explotació del sistema capitalista a tot arreu. No s'escapa cap sector. Ara, una vegada més, a la Universitat, suposadament un espai on el debat i les idees haurien de transformar-se en la pràctica en un lloc d'exemple pel progrés i la justícia.
#SobiraniaSanitària, campanya impulsada per l'esquerra independentista de la Ribera. La crisi dels darrers anys ha demostrat els límits i la incapacitat de l'actual model polític i econòmic a l'hora de ser eines per a una major justícia social, llibertat nacional i igualtat de gènere. El capitalisme patriarcal aconsegueix mantenir els seus beneficis a costa de la nostra precarització com a treballadors i treballadores.
Concentració a València (l'Horta) contra l'atac feixista de l'estat turc sobre Efrîn (Kurdistan). Malgrat la pluja, desenes de persones es concentraren el dijous 2 de febrer davant el consolat de Turquia a València, en rebuig dels atacs contra Efrîn i en solidaritat amb el poble kurd. La convocatòria estava promoguda per les organitzacions de l'esquerra independentista de l'Horta.
Andrés Bódalo, company del SAT (Sindicato Andaluz de Trabajadores/as), plena de gom a gom el Casal Obrer i Popular de València . Més de 60 persones acudiren divendres passat, 26 de gener, al COiP (Casal Obrer i Popular) de València per assistir a una xarrada del company Andrés Bódalo, membre del SAT (Sindicato Andaluz de Trabajadores/as), i pres polític a l'estat espanyol durant més d'un any. L'acte el va organitzar l'assemblea de l'Horta de la COS (Coordinadora Obrera Sindical).
Les treballadores de l'empresa de pastisseria industrial DulceHola SL van començar la passada matinada una vaga per forçar l'empresa a pagar-les les nòmines de més de tres mesos que els deuen. Des de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) donem tot el nostre suport a la lluita d'aquestes companyes i animem les treballadores del Polígon Industrial Campo Anibal de Puçol (l'Horta) i la comunitat del mateix poble a mostrar la seua solidaritat.
El passat novembre de 2017, la Coordinadora Obrera Sindical (COS) vam constituir una nova secció sindical a la Direcció Territorial d'Educació de València. Amb aquesta nova secció sindical, des de COS-Educació al País Valencià ampliem les nostres estructures sindicals al sector de l'Ensenyament Públic no universitari i les Escoles Oficials d'Idiomes de la demarcació de València.
Rebutgem els darrers atacs del govern espanyol als drets socials de la classe treballadora al País Valencià, i concretament al dret a l'habitatge i l'accés als recursos energètics. El consell de ministres espanyol ha aprovat dos acords per a sol·licitar al president del govern espanyol, Mariano Rajoy, la interposició d'un recurs d'inconstitucionalitat en relació amb alguns articles de les lleis de pobresa energètica i funció social de l'habitatge de la Generalitat Valenciana.
La situació dels treballadors i treballadores en Catalunya ha esdevingut ja insuportable. Com a tot l'Estat espanyol durant els darrers anys, estan patint una ofensiva de la classe dominant que ha comportat la caiguda global dels salaris, l'atur massiu, la precarització generalitzada, la sobreexplotació de les persones nouvingudes, les dones i els joves, el gravíssim problema de l'habitatge, l'espoli dels serveis públics i la pèrdua continua de drets socials.
La vaga del 6 de setembre ha estat un èxit, tenint en compte els serveis mínims abusius del 30% (el 100% dels membres dels departaments de valencià, en molts casos) imposat per la Conselleria d'Educació, cosa que no havia passat mai, ni en els temps del PPCV. Es calcula la participació en un 72% sobre el 70% de plantilla del professorat que podria fer vaga, a més del fet que una gran part del professorat en serveis mínims hauria optat per la vaga. A tall d'exemple, cal dir que molts professors exhibiren un cartell en què es deia: "Estic en…
El professorat d'EOI constituït en assemblees arreu del País Valencià (2/9/2017) ha decidit convocar una vaga el dimecres 6 de setembre de 2017, de manera que no s'administraran les proves unificades de certificació dels nivells C2 de valencià ni de B1 d'anglés. Això obliga l'administració a seure a negociar sobre condicions laborals i reduccions per direcció de departament, coordinacions i reduccions dels contractes en règim d'interinitat
Pàgina 1 de 9

Copyright © 2018 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Monday the 26th. Joomla Templates Free.