Horta - La Ribera del Xúquer

Assemblea territorial de l'Horta-La Ribera del Xúquer

Seu: Ateneu Popular de València

Carrer Pere Bonfill núm. 12, baixos. 46008 - València

Tel.: 618 158 642 / 96 119 77 01 (dilluns, dimarts i dijous de 19:30 a 21:30)

El matí del dimarts, 6 de juny, de forma sobtada i totalment inesperada, ha mort el nostre estimat company Toni Terrones. Membre de la COS, militant de les organitzacions Poble Lliure i Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià, històric militant comunista i sindicalista... un imprescindible.
Manifest de l'esquerra independentista amb motiu dels actes de la Diada del País Valencià que tindran lloc a Castelló de la Plana i València el dissabte 29 d'abril de 2017. Ara fa un any, les Corts Valencianes reparaven la memòria de Guillem Agulló, 23 anys després del seu assassinat a mans de feixistes. Tothom és conscient que amb un govern del PP això no hauria estat possible.
Dissabte, 15 abril 2017 12:17

Treballadores de la llar, passem a l'acció

La COS editem una guia informativa dels drets de les treballadores del sector domèstic Des de fa uns mesos, un grup de companyes i companys, de la COS i altres col·lectius i entitats socials com l'Asociación Intercultural Candombé i Psicòlogues Sense Fronteres de València, ens estem posant mans a l'obra per posar en marxa un Grup de Suport a les Treballadores de la Llar a València i a la comarca de l'Horta.
Diumenge, 13 Novembre 2016 22:54

Precarietats que esdevenen esclavisme

Article de l'assemblea de la COS a l'Horta i la Ribera de Xúquer on s'analitza la realitat sociolaboral d'aquestes comarques. En un context socioeconòmic i polític com l'actual on, gràcies a les successives contrareformes laborals del PsoE i del PP, la precarietat laboral ja és la realitat vital de la gairebé absoluta totalitat del conjunt de la classe treballadora (exceptuant el funcionariat... i ja veurem fins quan).
Manifest de l'esquerra independentista amb motiu de la diada del 9 d'octubre. Ja fa més d'un any de la desfeta del PP i del canvi de govern a les principals institucions del País Valencià. Ara, els que hi manen són el PSOE, Compromís i Podemos. Darrere queden més de vint anys d'hegemonia del PP: polítiques reaccionàries, caciquisme i corrupció, espanyolisme ranci i destrucció del territori…
El Casal Obrer i Popular Francesc Santacatalina de València acollirà el dissabte 8 d'octubre un acte amb la participació de cinc companyes del Comitè d'Empresa d'Esfosa de Vic. Esfosa és el principal escorxador dels Països Catalans i el cinquè del continent europeu. Des de fa anys, mantenen una plantilla ultra precària de treballadors i treballadores, majoritàriament migrants que, "a canvi de papers" es veien forçats a treballar en condicions de quasi esclavitud.
Dijous, 06 Octubre 2016 00:00

No al decret de plurilingüisme

Malgrat el suposat "canvi", i molt dissortadament, continuem sense veure avenços reals en la defensa de la nostra llengua al País Valencià i, sobretot, a l'educació... l'esborrany del Decret de Plurilingüisme de la Conselleria d'Educació, n'és un nou exemple. Clar i ras. Amb aquesta proposta de Decret de Plurilingüisme, la Conselleria d'Educació del govern del "canvi", torna a defraudar-nos una vegada més, perquè no significa cap millora real, ni reforç, ni dignificació de la situació de la nostra llengua a l'Ensenyament del País Valencià, significant fins i tot un empitjorament de la ja dolenta LUEV encara vigent.
Situació laboral al sector citrícola del País Valencià. Des de l'inici de la "crisi econòmica" a casa nostra, amb la destrucció accelerada de llocs de treball als sectors industrials i de la construcció i amb la creixent temporalitat i precarietat laboral a tots els sectors, però molt especialment al sector serveis, el camp valencià només ha vist empitjorar la seua situació, i molt especialment des del 2012.
L'esquerra independentista presenta els actes d'enguany pel 25 d'abril, la Diada del País Valencià. Aquesta vesprada, davant les Torres dels Serrans de la ciutat de València, l'esquerra independentista ha presentat els actes de la Diada del País Valencià. Aquest any les mobilitzacions seran el dissabte 23 d'abril. Al matí a Sueca, Arran organitzarà la manifestació juvenil i a la vesprada, a València, eixirà des de la plaça de Sant Agustí la manifestació amb la qual l'esquerra independentista participarà amb el lema 'Ni pactes ni renúncies, volem el pa sencer!'. La manifestació finalitzarà amb un acte polític i actuacions musicals.
Nova eina oberta, informativa i comunicativa, per les persones afiliades de la COS i per tots els companys i companyes de l’educació al País Valencià. Des de fa unes setmanes, i a iniciativa de l’assemblea de la COS-Educació PV (la sectorial d’educació de la Coordinadora Obrera Sindical al País Valencià), s’ha posat en marxa un butlletí electrònic d’informació, amb la intenció que esdevinga una eina útil per totes les afiliades i afiliats de la COS i per totes les companyes i companys del sector al País Valencià, i per tal d’establir un canal de comunicació i informació entre totes les…
Pàgina 1 de 9

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Saturday the 24th. Joomla Templates Free.