Dijous, 03 abril 2014 18:47

Tot el suport al Teti, prou abusos judicials

Perquè la justícia ha de deixar de ser un instrument de les classes dirigents per mantenir i incrementar les seves quotes de poder.

En Sergi Rodríguez, conegut com a Teti, és un company de Berga membre de la Coordinadora Obrera Sindical, a qui el regidor del PP de la localitat, Juan Antonio López Noguera, acusa d'agressió durant les festes de la Patum de 2012.

Per un suposat clatellot, l'acusació particular fa una petició de 5 anys de presó i una multa de 3.600 euros. Lluny d'aturar aquest despropòsit, la fiscalia eleva els fets a delicte greu amb una petició de 6 anys de presó i dues multes que sumen un total de 4.560 euros, en el que suposa la pena màxima prevista pel delicte d'atemptat contra l'autoritat a membre de la Corporació Local.

Per l'arxivament de la causa contra el Teti. Per la seva absolució sense cap càrrec. Per la fi de la provocació espanyolista i els abusos del seu sistema judicial a casa nostra i arreu, des de la COS mostrem tot el nostre suport i solidaritat amb el Teti, els seus amics, companys, companyes i família, i fem una crida a recollir el màxim de suports pel nostre company.

Si ens toquen a un, ens toquen a totes.

tetiabsolucio.wordpress.com @TetiAbsolucio

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Sunday the 19th. Joomla Templates Free.